27 Ağustos 2012 Pazartesi

TOPRAK'IN YAZ TATİLİ BİTTİ

 Toprak'ın Temmuz başında 1aylık diye başlayan tatili uzatmalı olarak bugün sonlandı. Kreş günleri yaniden başladı. Sabah Toprağa büyük bir süpriz oldu aslında. Okulunu, arkadaşlarını özlediğini farkediyordum ancak sorduğumuzda cevap alamıyorduk. Tail bitmedi dimi anne diye huysuzlanıyordu. Kreşe dönüşünün zor olacağını düşündüm. Bu nedenle bir türlü söyleyemedim kendisine.
 
 Sabah kalktık üzerini giydirdim. Çıkarken 'nereye gidiyoruz?' diye sordu. Arabada söylerim dedim. Biraz oyaladım (oyaladım çünkü gereksiz yere öncesinde gitmeyelelim vs dicekti) ve kreşin önüne geldiğimizde 'Anneeeeee..' dedi gülerek. O sırada melike öğretmeniyle aşağıda karşılaştık ve hemen kucağına atlatı arkasına bile bakmadı. Sanırım günü gayet iyi geçiyormuş.
 
 Bu arada hiç yazamadığım için çok üzgünüm. İşlerim çok yoğudu ve tatil zamanlarında da bilgisayar başına geçemedim. Ancak telafi edeceğimi düşünüyorum. Şimdilik bu süre zarfındaki birkaç kolaj yayınlayalım.
 




 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Anneeeeee :)) dözümde canlandı toprak. bu arada şu spidermanli havludan ben de istiyorum :D

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena