6 Haziran 2012 Çarşamba

TOPRAĞIN 3. DOĞUM GÜNÜ HEDİYELERİ

3. Doğum gününden biraz karelerle başlayalım görüntülere..
























Şimdide hediyelerimize göz atalım..

En başta doğum günü kıyafeti olan gömlekten başlayalım. Seda ablasının hediyesi olan gömleği hemen giydirdik..














Vee meşhuurrr lightning mcqueen ve arkadaşlarıı....
Özel istek üzerine herkesten şimşek mcqueen isteyip durdu. Şimşek mcqueeni biraz yıprandı çünkü babasına önceden aldırmıştı. Arkadaşlarının bir kısmınıda doğumgünde tamamladı. Toprakçığımın keyfine diyecek yok tabii.























Toprak

Shirt: Zara
Pants: Mothercare

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ayy ben kaçırmışım bu postu. Benim hala topraka almam gereken bir araba var:( bu arada hediyeler pek güzel gardrobu dizmiş toprakcık:) oyuncaklarla ise ben bile oynamak istedim... Tekrar nice güzel yaşlara tüm ailesiyle birlikte..

Unknown dedi ki...

geleceğin jönü diyecektim ama vazgeçtim şu annın tatlı delikanlısı ve jönü çok farklı bir çocuk Toprak, Allahım esirgesin öptüm o'nu

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena