21 Haziran 2012 Perşembe

TOPRAĞIN BABALAR GÜNÜ HEDİYESİ

Babalar günü hediyesi beni oldukça kıskandırdı açıkcası. Sewgili öğretmenimiz Gamze bu babalara daha çok çalışmış nedense! :) Şaka bi yana yine çok güzel işler çıkarmışlar. Sırayla göstereyim sizlere.


Bu paketin içersinde oğlumunda emeklerinin geçtiği kurabiyeler var. Açtıktan sonra hemen yediğimiz için fotolarını çekemedim:) Ama bende yedim yani. sadece babaya yedirirmiyimmm! Gamzecim ellerine sağlık çok güzel olmuştu.

Bu babası için boyadığı resim. Boyamada çok başarılı diyemeyiz ama elinden geleni yapmış belliki benim miniğimmm.




Biraz buruştu çünkü; babamıza hafta sonu verdik ve mersine gidip gelince yıprattık.
Yalnız bu ne anlamlı söz. Ellerinize sağlık miniğim.




Masal Dünyası tüm babalar için tek tek fotolarını annelerden isteyip böyle bir süpriz yaptılar. Yapboz aynı zamanda magnetolup, buzdolabımızı süslüyor.
 Bu da benim gibi babasına Toprağın ilk hediyesi. Bu duyguyu bize tattırdığınız için masal dünyasına çok teşekkür. Emeklerinize sağlık.  

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Babalar günü hediyesi almadan önce piyasa araştırması yapmak istiyorum. Öneri ve tavsiyelere kulak verebilirim. Sizce otoriter bir babaya ne hediye alınır?

Adsız dedi ki...

Babana şık bir erkek yüzük alabilirsin.

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena