6 Eylül 2012 Perşembe

MASAL DÜNYASI YIL SONU GÖSTERİSİ

Eveeettt yaklaşık 2 ay gecikmiş bir postu yayınlıyorum. En önemli olaylarımızdan birisi aslında bu yıl sonu gösterisi. Hem bizim için, hem kreşteki öğretmenler için. Çünkü bizim oğlumuzun ilk gösterisi. Daha öncede bu gösterinin hazırlık aşamalarından bahsetmiştim. Çok heycanlıyız acaba neler olacak diye kaygılıydım. Ama sonuçta onlar minik ya, yapsalarda yapamasalarda hepsi çok şirin hepsi çok güzel.
 
Tüm öğremenler yıl boyunca çok emek verdi. Daha öncede bir kaç yıl sonu gösterisine gitmiştim ancak masal dünyası bu işi çözmüş bence. Kargaşadan uzak, velilere nezih ve eğlenceli bir gösteri sundular. Bizler koltuklarımızda kah ağladık, kah güldük. Saatlerin nasıl geçtiğini anlamadık.
 
Gelelim benim miniğime; Oğlum diye de söylemicem ama iyi bir performans sergiledi. Öğretmenine biraz fazla odaklanmıştı ama olsun. Anlaşılan görevini yerine getirme bilinci içerisindeydi. Hiç de kolay değildi. Kreşin en küçükleriydiler ve ilk defa topluluk içine çıkıp 2-3 dakikalık bir gösteri sergiliceklerdi spotlar altında. Kimi bezli, kimi bezsiz ama hepsi ana kuzusu. Oğlumuda tebrik etmeden edemicem yani. Beni çok gurulandırdı, onurlandırdı. Zaten doğduğu günden itibaren çok mutlu eden Toprak o gün ailemizi yine çok mutlu etti.
 
 
Gösteriye böyle gittik.


Daha öncede bahsetmiştim okulda yapılan fotoğraf çekiminden. Gösteriye bu fotoğraflarla başalndı.






 
 Daha sonra okul müdiremizin açılış konuşması;
 
Ve gösteriler başladı. Öncelikle toprağın gösteri görüntülerini yayınlayıp ardından diğerlerini yayınlıyorum.
 
Topraklar minik sınıf olduğu için tek bir gösteri yaptılar. ''Napardım bilmem'' şarkısı eşliğinde dans ettiller.
  
 
 



Yalnız bu noktada önemli bir ayrıntıya dikkat çekmek isterim. Arka fonun güzelliğine bakarmısınız. Nekadar keyifli değilmi? Kaç günlük el emeği bu. Öğretmenlerimiz elleriyle yaptılar diye biliyorum. Ellerine sağlık hepsinin. Muhteşem olmuş.

































 
Bunlarda diğer sınıfların gösterileri. Yalnız kıyafetler muhteşemdi. Kiminle çalışıldı bilmiyorum ama kostümler Işıl Işıl, gözalıcı, şirin ve harikaydı.
 



 
Bu minik Defne.
 















 

 














 Başarı belgelerini aldılar çocuklarımız.
 Emeklerinden dolayı başta kendi öğretmenimiz Gamze öğretmene ve diğer öğretmenlerimize sabrı ve özverileri nedeni ile çok çok teşekkürler.



Sevgili Melike ve Makbule hanım Masal Dünyasının sahipleri


Melike hnm haklı gururla konuşmasını yaptı.


ve çocuklarımızı emanet ettiğimiz birbirinden değerli öğretmenlerimiz

















Bu gösteri Ada sız olmazdı tabii..








Değerli müdiremiz Ezgi hanım









Selçuk dayımız her zamanki gibi Toprak için yanımızdaydı. Hangi şehirde olduğunu takip bile edemiyoruz ancak özel günümüzü asla kaçırmaz. Ayrıca bu müthiş resimler için kendisine çooook teşekkürler.

Bilgecik ve Kaan abisi ile Toprak

 
 
 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel olmuş darısı başımıza :)

Adsız dedi ki...

ya çok tatlısınız hepiniz. Toprakın kostüm bi harika düşmüş askısı çok doğal :)) arka fona gerçekten emek harcanmış ortama da bambaşka bir hava katmış, çok beğendim..

duygu dedi ki...

çok teşekkür ederiz..

Missinem dedi ki...

çok güzel ve anlamlı bir blog, benim blogumla da tanışmanı isterim http://missinem.blogspot.com/ sevgiler..

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena