22 Haziran 2012 Cuma

TOPRAĞIN SEWGİLİ BABASI, BENİM CANIM EŞİM...

Bir çocuk için babasının yeri şüphesiz çok ayrıdır. Toprak için babası hep örnek aldığı, model seçtiği kişidir. Annesi kızdığında sığındığı liman, oyun oynamak istediğinde babaaaaaa oynayalımm diye bağıran, işi düştüğünde babacımmmm diye boynuna sarılan ama her zaman çok sewdiği babasıdır. Babası uyuklarken ustüne zıplar, birlikte top oynarlar, maç izlerler, keloğlan, çeşitli filmler ve belgeseller izlerler. Birlikte parklara gider,  bisiklet sürerler.

Toprak babasının birtanesidir. Akşam işten yorgun argın geldiğinde '' benim minik oğlumm nerdeymiş'' der ve sarıldığında tüm yorgunluğu gider.

Benim canım aşkım. İyiki evlenmişiz ve iyiki oğlumuz Toprak olmuş. Çok iyi bir baba, sorumluluk sahibi bir eşsin. Biliyorumki sonsuza dek yanımızdasın ve bizi  koruyup kollarsın. Ne istesek yapmaya özen gösterir, bizi çoookk sewersin. Bizimle olduğun için çok şanslıyız. Babalar günün kutlu olsun. Oğlum ve ben seni çok sewiyoruz.


Bu Toprakla ilk buluştuğumuz gün hastanede. Yani babalığının ilk günü.






 











































1 yorum:

Grace Happy dedi ki...

ama ben onun kravatlı halını yerım kı babasının kkucagında nasıl da masum :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena