11 Mayıs 2012 Cuma

TOPRAĞIMIN 3. YAŞ GÜNÜÜÜÜ

Yine bir 7 Mayıs günü geldi. Hayatımın en mutlu günü desem yeridir. Hep aklıma doğum yaptığım an geliyor. Yüzünü görüp, öperek kokladığım an dün gibi aklımda. Canım oğlum; hergün allaha şükrediyorum seni bana verdiği için. Hayatımın en büyük anlamı sensin. Seni çok çok çok ama çooook sewiyorum. Hayat sana tüm güzelliklerini sunsun inşallah. Yüzündeki o mutluluk ifadesi hiç bitmesin. Uğur böceğim benim..

7 Mayısa dönecek olursak; ilk olarak Masal Dünyasında yaptık böceğimin 3. yaş gününü. İlgileri için öğretmenimiz Gamze ve müdiremiz Ezgi hanıma teşekkürler. Çok güzel bir doğum günü oldu. Hem bizim için hem Toprak için.






































































Toprak

White sweetshirt: Mothercare
T-shirt: Ceylan
Pants: LCW
Sport sandals:Adidas


2 yorum:

Adsız dedi ki...

tüm fotoğraflar çok güzel ama en çok ikinizin pozunu beğendim, çok içten,çok sıcak... iyi ki doğmuş Toprakcık

duygu dedi ki...

Saolasin cnm benimmm

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena