4 Mayıs 2012 Cuma

TOPRAĞIMIN 2. YAŞGÜNÜ 07.05.2011


3. Yaş gününe birkaç gün kalmış iken 2. yaş gününü de bir post yapayım dedim. Yine önden davetiyesini yaptım oğlumun.


Doğum günü geldiğinde sabah banyolar yapıldı ve hazırlıklar tamamlandı.



Daha sonra Çingene cafeye gidip misafirlerimizi bekledik.











Hatta beklerken altımızı bile doldurduk.




Nihayet geldiler






















Parti bittikten sonra amcası ile birlikte park faslımız oldu. Toprağı hayal parktaki abileri çok sewdiğinden palyaço getirmişler ve biz parka girdiğimizde iyiki doğdun topraaaakkk diye bir seromoni ile karşılaşınca çok şaşırdık. Sağolsunlar..



















Sonrada dayı, teyze ve eniştesi ile keyifli vakitler..







ve günün sonu...

Canım oğlum 2. yaş gününde de benim oğlum olduğun için allahıma binlerce kez dua ettim. Şükrettim. Seni çok sewiyorum hayatımın anlamı, ömrümün baharı....

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena