20 Kasım 2012 Salı

EYLÜL-EKİM-KASIM 2012 DE TOPRAK NELER YAPTI?

Malesef yine çok uzun bir aradan sonra açığı nasıl kapatacağımı bilemeden girdim olaya. Bari dedim bu süre içerisinde toprakcığımın neler yaptığı ile ilgili kısa bir geçiş yapalım. Malum anlatacak çok şey var. Tabii unutulan da bir o kadar çok şey var.
Bu süreler içerisinde malum Toprak kreşine devam etti. Tabiiki çeşitli etkinlikler ve keyifli vakitler geçirdi. Onun dışında gezmeler tozmalar vs.. Mesela;
Kuzeni adacıkla keyifli vakitler..




 
 
Babaanne-Dede ziyaretleri..




Ev halleri..
 

ders çalışmalar..
 


Çizgifilm izleme..
 

 
 
 
 
Rana, Ali, Anıl ziyareti ve buz devrii..
 


Okul anlarından..


 
Anne Baba ile gezme ve schooter sürmece..
 






 



Araba sürmece..


 
 Köye gidildi..





 Büyük anneanne ziyareti...


Tabiki doğal ihtiyaç karşılamaları:)..
 
 




VEEEE... ERKEK OLMACA....... (ayrıntı ileri postlarda)
 


3 yorum:

Unknown dedi ki...

en çok da o kalpli boxer a bayıldım ben :) oğluma da alıcam :)

Grace Happy dedi ki...

küçük beyfendı adam oldu heee az once sedanın blogundan ısınlandımmmm hemen :) ben topragın her halıne bayılıyorum hanı yakısıklı erkekler olur ya boyle bakarsın acık kalır agzın he toprakta onun kuculmus halı masallah :)

gulcinogretmen dedi ki...

Çocuklarımız ve öğrencilerimiz için şarkı ve parmak oyunlarını Videoya çekip yayınlamaya başladım.

http://gulcinogretmenim.blogspot.com/

beklerim ..

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena