21 Şubat 2012 Salı

TA TA TA TAAAAAMMM

İşte karşınızda benim uğur böceğim'in  dünyaya ilk gözlerini açtığı an!! 2009 un Mayıs ayında içimden yağmur yağsa dediğim bir günde geldi benim meleğim. Kendimi çok hazırlamıştım kara kuru bir erkek çocuğu gelecek diye. Birde ne göreyim görür görmez aşık oldum oğluma. Akça pakça yakışıklı bir bebek geldi kucağıma. (Oğlumu övdüğümü sanmayın sakın.  Her anneye çocuğu dünya güzeli gelir. Sizde beni idare edin artık ;))
O gün bu gündür dünyanın en şanslı annesi hissettim kendimi. Benim oğlum bana inanılmaz şanslar getirdi. UĞUR BÖCEĞİM diye sewerim onu ben.  Blog adına da en yakışanı oldu bence. Babasının da birtanesidir kendisi. Dünyaya, bana, bize hoşgeldin aşkımm.


  • Ta ta ta taamm da Toprakcığımın bu günlerde bişey takdim ederken sık sık  kullandığı bir ünlem cümlesi. bende onu takdim ederken uygun olur diye düşündüm.

0 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 UĞURBÖCEĞİ TOPRAK, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena